تبلیغ آنلاین اینترنتی با درج آگهی رایگان در تبلیغ سنتر

درج آگهی رایگان در اینترنت

درج آگهی رایگان و درج آگهی ویژه رایگان در سایت تبلیغ سنتر ، بزرگترین سایت درج آگهی رایگان ایرانیان


تبلیغ آنلاین اینترنتی با درج آگهی رایگان در تبلیغ سنتر

روزي با مديران بخش هاي مركزي مايكروسافت جلسه اي برگزار كردم جهت بررسي نحوه ورود به تجارت آنلاين و اينكه شرايطي را فراهم آوريم تا مشتريان ما از طريق اينترنت قادر به خريد محصولاتمان باشند .
آنروز آقايان مديران با استدلال هاي احمقانه خود مرا قانع كردند كه هنوز براي اينكار زود است . بازاريابي از طريق اينترنت فايده اي ندارد و كمتر كسي حاضر مي شود از طريق اينترنت از ما محصولي بخرد.
5 سال بعد زماني كه در مجله مشهور اقتصادي فوربس خواندم كه مايكل دل تازه كار چگونه از طريق فروش آنلاين در مدت 5 سال بفروش باور نكردني 98 ميليارد دلاري سخت افزار و لب تاپ هاي خود دست يافته است ، تازه متوجه شدم كه چه اشتباه بزرگي را مرتكب شده ام ...
برگرفته از كتاب تجارت و سرعت تفكر اثر بيل گيتس مدير افسانه اي شركت مايكروسافت
Business @ The Speed Of Thought
شايان ذكر است كه شركت مايكل دل در حال حاضر به همراه شركت اپل بيشترين سهم بازار فروش كامپيوترهاي خانگي و شخصي ( لپ تاپ ) را در جهان دارا هستند.
آيا شما هم بازديدكننده اينترنتي را دست كم مي گيريد و بي اعتنا از كنار اين دهكده بزرگ جهاني مي گذريد ؟
بر طبق آمار سایت جهانی و معتبر  ITU تعداد کاربران اینترنت در ایران در سال 2009 ، بالغ بر 32 میلیون نفر بر آورد شده است ، همین امر موجب شده است که اینترنت به عنوان یک رسانه موثر در حوزه تبلیغات با ویژگی های متمایز نسبت به سایر رسانه ها مطرح شود .
فروشندگان محترم ! سایت تبلیغاتی تبلیغ سنتر ، میتوانند با معرفی محصولات شما  در اینترنت خصوصاٌ موتور جستجوگر گوگل ، محصولات ، خدمات و کالاهای شما را برای میلیونها کاربر اینترنتی نمایش دهد.
با درج آگهی ویژه رایگان / درج آگهی ویژه طلایی / درج آگهی ویژه نقره ای / درج آگهی ویژه برنزی در سایت تبلیغ سنتر همیشه در معرض دید بازدیدکننده گان دنیای مجازی ( اینترنت ) باشید و فروش خود را به حداکثر خود برسانید
سایت تبلیغ سنتر به دنبال توسعه بستری می باشد که کاربران ایرانی در آن بتوانند با آرامش و اعتماد ، تجارت خود را در پهنه وب گسترش دهند و قطعا این مهم بدون حضور رنگین کاربران خوش فکر و خلاق ایرانی اتفاق نخواهد افتاد ، پس ما را از پیشنهادات و انتقادات دلگرم کننده خود بی نصیب نگذارید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ 14 اسفند 1391برچسب:, توسط تبلیغ سنتر
  • هاست
  • بلاگ اسکای